اسکوئر انیکس از زمان‌بر بودن ساخت نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Dragon Quest 11 می‌گوید

اخبار بازی

با وجود اینکه Dragon Quest 11 برای پلی‌استیشن ۴ و ۳DS انتشار یافته و با بازخوردی عالی روبه‌رو شده است، اما هنوز نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن در دست ساخت قرار دارد.

با وجود اینکه Dragon Quest 11 برای پلی‌استیشن ۴ و ۳DS انتشار یافته و با بازخوردی عالی روبه‌رو شده است ، اما هنوز نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن در دست ساخت قرار دارد.

به‌تازگی، مدیر اجرایی تولید Dragon Guest 11 یعنی Yu Miyake، در گفت و گو با Toyo Keizai، دلیل طولانی شدن روند ساخت نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان را توضیح داده است. وی در این مصاحبه، گفته است که ساخت نسخه‌ی نینتندو سوئیچ به‌خاطر “تنظیمات فنی” زمان‌بر بوده و درحالی که هنوز نمی‌توانند تاریخ عرضه‌ی دقیقی را اعلام کنند، ولی همچنان به توسعه‌ی این نسخه به‌صورت فعال ادامه می‌دهند.

علاوه بر این‌ها، طبق گفته‌ی Yu Miyake، اسکوئر انیکس در ابتدا می‌خواست که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ۳DS عنوان Dragon Quest 11 را طی ماه مه در ژاپن منتشر کند تا مصادف با جشن سی‌سالگی این فرانچایز شود، ولی بعد از مدتی، تصمیم گرفت که انتشار این بازی را تا ماه جولای به تعویق بیاندازد و تظیمات و بهبودهای نهایی را به انجام برساند.

با توجه به اینکه اسکوئر انیکس هم‌اکنون برروی جوانب فنی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Dragon Quest 11 کار می‌کند، می‌توان حدس زد که قصد پورت نسخه‌ای شبیه به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی را دارد و در تلاش برای بهینه‌سازی این عنوان با سخت‌افزار سوئیچ است.

Dragon Quest 11 که در ژاپن برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ۳DS منتشر شده است، در سال ۲۰۱۸ به کشورهای غربی راه می‌یابد و تاکنون،  عرضه‌ی نسخه‌ی غربی آن فقط برای پلی‌استیشن ۴ تایید شده است.

در گیمفا بخوانید

شما ممکن است این را هم بپسندید

از "گیمفا" بیشتر بخوانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *